På nytt

Är den här bloggen nedlagd? Jo det kan verka så... men jag tror inte det...
Jag visste bara plötsligt inte vad jag skulle ha den till.
Eller kanske: Det fanns plötsligt inget utrymme att hålla på och publicera meningslösheter på webben.
Eller också: Huvudet har varit så överfyllt av saker och ting att väldigt lite - bara det mest nödvändiga - lyckades rinna ut i fingerspetsarna.

Det vill säga det som blivit skrivet det senaste året är mest sånt som jag måste skriva för att kunna sköta mitt arbete och adminsitrera hus och hem. Rörigt är vad det har varit.

Men nu då..? En omstart kanske? Ja vi får väl se, vi får väl se... Det är i alla fall fantastiskt härligt att kunna sitta och skriva det här på sin egen balkong medan solen är på väg ner över Bråviken och katten tramsar runt och jagar vårsömniga flugor och bortglömda fågelfrön. Jo nog är det en omstart. Det är vår!



Kommentarer
Postat av: Mons

Hej!



Ett tag sedan skrev jag till dig angående en Norrköpinghemsida som jag snickrade på. Nu är den färdig. Det jag egentligen vill är att komma i kontakt med likasinnade själar för utbyte och kanske driva en webbmagasin för Norrköpingkuriosa och historia tillsammans med andra. Och nu när du hotar med att lägga ner din blog kanske är det dags att fortsätta under andra - mer ambitiösa - former. Här har du addressen. http://809123347349796223.weebly.com/



hälsningar



Mons Gregemark

2012-05-14 @ 04:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0