Bloggbesökarfunderingar

image116

I torsdags hade jag 45 besök på bloggen. Jag vet, det är inte mycket för alla storbloggare, men i min blygsamma bloggvärld är 45 ganska många. Jag blir otroligt nyfiken på vilka besökarna är, hur och varför de hittat dit, om de faktiskt läst något eller bara konstaterat att "jaså ja det var ju inget intressant"...

Även om man inbillar sig att man mest bloggar för sin egen skull så är det ju ändå en peppande tanke att någon faktiskt ser det man skriver. Jag har inte varit sådär jätteflitig med bloggandet på sista tiden. Vet inte om det är postdisputationstraumat eller bara livet och vardagen i största allmänhet som styr det där. När det väl blir ett inlägg så blir det nåt långt och kanske tillkrånglat. Antagligen för jobbigt och ointressant att läsa för de flesta.

Jag tänkte att jag skulle försöka utmana mig själv att börja blogga på ett annat sätt. Kortare, mindre genomtänkt och framförallt oftare. Minst två inlägg i veckan så att bloggen hålls vid liv. Få se om jag klarar det. Och om jag har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0